Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

Jaworznickie Stowarzyszenie Abstynenckie "Razem" w Jaworznie

Jesteś tutaj: Strona główna - Wydarzenia 2011 roku

Wydarzenia 2011 roku

Krzyżne 18.06.2011r.

20 czerwca zakończyła się  planowana wycieczka na Przełęcz Krzyżne 2112 m n.p.m. w Tatrach. Była to dwudniowa wycieczka. W wycieczce wzięło udział czworo Klubowiczów. Szlak zaczynał się w Kuźnicach, przez Boczan, Skupniów Upłaz, do schroniska Murowaniec w Dolinie Gąsienicowej. Stamtąd żółtym szlakiem przez Dolinę Pańszczycy na Przełęcz Krzyżne. Z Krzyżnego do Doliny Pięciu Stawów Polskich do schroniska na szarlotkę. Następnie Doliną Roztoki na Palenicę Białczańską przez Wodogrzmoty Mickiewicza. Trasa całodniowa z przepięknymi tatrzańskimi widokami. Na drugi dzień zwiedziliśmy Zakopiański Cmentarz Na Pęksowym Brzyzku, a potem pojechaliśmy do Białki Tatrzańskiej do nowo otwartych basenów termalnych. Całość wycieczki pozostawia wspaniałe wrażenia i przeżycia duchowe z obcowania z naturą i ludźmi gór. Do zobaczenia na szlaku - HEJ!

XXIII Jasnogórskie Spotkania AA  4.06.2011r.

4.06.2011r. odbyły się w Częstochowie na Jasnej Górze XXIII Spotkania AA! Tradycyjnie, jak już od paru lat w spotkaniach tych bierze czynny udział liczna grupa członków wraz z rodzinami z naszego Klubu. Udział w tych Spotkaniach jest dla nas bardzo wielkim i ważnym przeżyciem duchowym. Jest to też okazja spotkać wielu znajomych z całej Polski z różnych wspólnot AA, stowarzyszeń abstynenckich. Wzmocnieni duchowo możemy ze spokojem wyruszać na spotkanie nieznanych nowych dni naszego życia w TRZEŹWOŚCI!!!

Wyjazd dotowany przez G.K.R.P.A.

Dzień Dziecka 2011!

1. czerwca, jak co roku w naszym klubie odbyła się zabawa dla dzieci z okazji Dnia Dziecka. Były oczywiście prezenty, słodkie " Co - Nieco", zabawy, wierszyki, piosenki, dyskoteka oraz film! Bardzo dziękujemy organizatorom, wszystkim sponsorom, oraz Urzędowi Miejskiemu w Jaworznie za dotację z tejże okazji!

19-ta Rocznica Klubu "RAZEM"

21 maja w sobotę tego roku odbyła się w naszym klubie uroczystość związana z 19 rocznicą powstania naszego klubu "Razem".Tegoroczną Rocznicę postanowiliśmy obejść w bardziej kameralnym gronie, to jest własnym - klubowiczów. Jak zwykle całość okraszała nam muzyką klubowa niezawodna sekcja muzyczna pod kierownictwem kolegi Krzyśka wraz z Markiem i niebywałej urody i niebanalnym głosem wokalistce Marcie. Była to też okazja do uhonorowania naszych klubowych pań, za całokształt pracy na rzecz  klubu książkami. Byli też solenizanci, którzy obchodzili rocznicę trzeźwości: Adam 2-gą, Wojtek 13-tą, i Bogdan 19-tą. Były wiersze dla solenizantów, mowy, wspomnienia. No to do zobaczenia na 20-tce!!!

MAŁE CICHE 2011!

5.05.2011. zakończył się XX Jubileuszowy Ogólnopolski Wiosenny Zlot Rodzin Abstynenckich "Tatry 2011", nad którym honorowy patronat sprawują Starosta Tatrzański - Andrzej Gąsienica - Makowski, oraz Wójt Gminy Poronin - Bronisław Stoch. XX Zlot jak co roku od 20 lat zorganizowało Trzeźwościowe Stowarzyszenie Kulturalno - Turystyczne w Katowicach, a trwał od 30 kwietnia do 5 maja tego roku. Ideom przewodnią zlotu było "Człowiek dla Człowieka". W tegorocznym zlocie udział wzięła w sile około 40-to osobowa grupa naszych klubowiczów wraz z rodzinami. Nasi klubowicze zgarnęli też wiele nagród w zawodach sportowych i rodzinnych. Organizatorzy Zlotu wyszli z tak wielką ofertą  różnorodnych imprez, że każdy uczestnik znalazł wiele dla siebie. Były przemowy, występy estradowe, koncerty, warsztaty, wykłady, zawody sportowe dla dzieci i dla dorosłych, teatrzyk, uroczyste msze, zabawy przy estradzie i oczywiście spotkania w podgrupach w celach "integracyjnych", wyjścia w góry na szlaki i mitingi AA. Do domów przyjechaliśmy bogatsi duchowo, poznając nowych ludzi i miejscowy folklor i pełni wszelakich wrażeń! Z utęsknieniem czekamy na XXI ZLOT ZA ROK!!!

Dzień Trzeźwości  18.04.2011r.

Zajączek 15.04.2011r.

W piątek 15.04.2011r. odbyło się w naszym Klubie przed Świętami Wielkanocnymi tradycyjne Spotkanie Przedświąteczne "Zajączek". Spotkanie odbyło się przy świątecznych specjałach, przygotowanych przez klubowiczów. W ten sposób nasza "rodzina klubowa" przygotowuje się do Świąt Wielkanocnych.

Barania Góra 3.04.2011r

Inna grupa czteroosobowa, członkowie naszego klubu w czasie gdy my byliśmy na Żarze, była na wycieczce na Baraniej Górze.

A oto relacja:

Wyjazd na Baranią Górę – 3 kwiecień 2011

Wiosna!!! Coraz dłuższe i coraz bardziej słoneczne dni zachęciły Nas do wyjazdu w Beskidy. Jako cel wybraliśmy Baranią Górę (1220m n.p.m.) . Szczyt ani mały, ani duży, ale mający w sobie (dosłownie) coś czego inne nie mają – źródła największej polskiej rzeki Wisły. Cała góra pokryta jest siecią spływających po niej strumieni i potoków z których najważniejsze to Czarna Wisełka i Biała Wisełka.

Przeszliśmy trasę od Wisły Czarne na BG (szlak niebieski) a potem zejście szlakami czerwonym i czarnym przez Przysłop.

Inspiratorem wyjazdu i takiego wyboru trasy był Adam, który koniecznie chciał zobaczyć Kaskady Rodła, nietuzinkową atrakcje w naszych Beskidach.

Halinka okazała się „dobrym duchem” wyprawy, który zadbał o niespodziewane atrakcje. Zgubiliśmy szlak.  Ale odnajdywanie go po beskidzkich wertepach było nie lada atrakcją- zaliczyliśmy śnieg powyżej kolan i piękny klasyczny widok dziupli dzięciołów.

Nagrodę zafundowaliśmy sobie „U Janeczki” , najlepszej lodziarni w Wiśle.

Darek zadbał o nasz szczęśliwy powrót do domu.

Małgorzata

3.04.2011r.  Żar

Grupa członków naszego klubu w niedzielę 3.04.2011r. wybrała się na wycieczkę na górę Żar (761 m.n.p.m). Towarzyszyła nam Wspaniała pogoda i wyśmienite humory, nie wspominając o towarzystwie. Wiele by się tu rozpisywać, ale wspomnę w skrócie: wspaniałe widoki, szybowce, lotniarze, Soła, Jeziora Międzybrodzkie i Żywieckie, wrażenia i MY!

Trasa: (z Czernichowa przez Kościelec, Jaworzynę, Przełęcz Przysłop Cisowy, Kiczera, Żar, Międzybrodzie Żywieckie).

26.02.2011r. Zabawa Karnawałowa

26.02.2011r. odbyła się w naszym Klubie zaplanowana Zabawa Karnawałowa. Zabawa odbyła się w klimacie lat 20, 30-tych! Przy muzyce z tamtych lat kobiety czarowały kreacjami " tamtych minionych wspaniałych lat"! Zabawa odbyła się do godz. 200. Na długo zostanie w pamięci czar tej Zabawy. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do organizacji tej Zabawy!

8-9.01.2011r. Tatry  - Spiski Wierch
 W dniach 8-9.01.2011r. paru klubowiczów wybrało się w  w Tatry. Spaliśmy w pięknym domku w Bukowinie Tatrzańskiej na Spiskim Wierchu. W pierwszym dniu naszej wyprawy po zakwaterowaniu wybraliśmy się na wyciąg na Kasprowy Wierch. Gdy w Kuźnicach zobaczyliśmy kolejkę po bilety na wyciąg, to zwątpiliśmy i poszliśmy szlakiem przez Boczan, Skupniow Upłaz na Przełęcz Między Kopami, skąd wróciliśmy przed zmrokiem. Po posiłku na kwaterze udaliśmy się na baseny  termalne w Bukowinie Tatrzańskiej. Pogoda tego dnia nas nie rozpieszczała, prawie cały dzień mżył deszcz. Drugiego dnia przywitała nas słoneczna pogoda. tego dnia udaliśmy się na Kopieniec Wielki. Wrażenia wspaniałe, towarzystwo wspaniałe! W drodze powrotnej wpadliśmy do Suchej Beskidzkiej do " Rzymu" na Żurek Stryszawski, oraz do kawiarni na kawę "Late". Sezon Górski w roku 2011- rozpoczęty!

Polecamy

Śląskie. Pozytywna Energia

Witryna jest częścią Regionalnego Związku Stowarzyszeń Abstynenckich Województwa Śląskiego